21.3.09

Vårkänslor

Solen skiner, snön smälter, gräset har en liiiten liiiten antydan till grönt bland det där brunguldassiga.

Jag vill ut med kameran!!! Jag har tömt ett av minneskorten så jag ska kunna fota loss ordentligt. När jag tänker efter - får nog tömma ett till, haha.

Vi ska strax släpa med oss barnen hem till mormor och morfar (deras mormor och morfar alltså - inte mina). Till skillnad från oss (som bor i växtzon 5 = fjällandskap typ) bor mormor och morfar i växtzon 3, så jag gissar att våren hunnit något lite längre hos dem dessutom. *wieee*

På tal om något helt annat då... Inatt väcktes maken av en jättekissnödig Mårran. Trots blöja vaknar hon alltså på natten och vill upp till toaletten. *stolt mamma* Snart ryker nattblöjan med. *nickar*

5 kommentarer:

  1. Anonym21.3.09

    ja visst är det härligt med våren.. vi har ingen snö hos oss här och det har sett rätt grått och trist ut men nu börjar det knoppas med snödroppar och bara att solen skiner gör att man blir glad..
    kul att det går bra för morran,, hur gammal är hon?
    ha en härlig lördag med kameran ,, kanske ska ta fram min med =)

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas också komma ut med min kamera sedan. Blir förhoppningsvis fint väder här med! Kramen

    SvaraRadera
  3. Anna: Mårran fyller 3 den 23 april. :)

    Ha en härlig lördag du med - klart du ska ta fram kameran. :D

    Malin: Hoppas du också får en fin lördag! *kram*

    SvaraRadera
  4. Anonym21.3.09

    ja i minneskortet ska du tusan inte ha en massa bilder liggandes... töm det, redigera och publicera :D

    SvaraRadera
  5. Anonym22.3.09

    En till blogg att följa! Tack för din kommentar därborta hos mig.. Den där länken hos Smultris gav ju en del besökare..kul.. :)

    SvaraRadera