23.3.09

LIA

Idag är det första dagen på min LIA-plats. För den som undrar: LIA = Lärande I Arbete. En kurs på 5 poäng där vi är ute och fördjupar oss i arbetslivet och gör en hoper uppgifter samtidigt.

Jag ska roa mig med en vårdcentral den här gången - blir säkert kul. :)

Det blev inte jättemycket fotat i helgen - men lite grann i alla fall. I går var så illans kallt och uselt att kameran fick bo i sin väska - det hade jag med velat göra.

I natt har det snöat - det snöar dessutom fortfarande. *morrar*

Just ja - och Mårran har sovit hela natten utan blöja! Det gick utmärkt. *stolt*

Nu rutsch iväg till närmsta vårdcentral. ;o)

3 kommentarer:

  1. Anonym23.3.09

    Vad spännande! Jag gjorde min AT på en vårdcentral och blev sjukt imponerad av hur jädrans mycket alla kunde. Hoppas du får en riktigt bra dag!

    SvaraRadera
  2. Jag har haft en bra dag - trött som 17 nu, men det betyder väl typ att jag matat in en massa nytt i min arma skalle. :o)

    SvaraRadera
  3. Anonym23.3.09

    Härligt! Hoppas att det fortsätter att vara lika givande och att du får en god natts sömn!

    SvaraRadera