27.3.09

Ny snöstatus:

Nu har det slutat snöa! *wiee*

Dessutom hade jag världens tur. På väg hem i bussen ringde jag till maken. Döm om min förvåning när han kläckte att han och barnen redan var hemma. Han hade lyckats sluta tidigare än väntat, så jag slapp plöja mig hem med sulky och barn i snöslasket. Japp - snön är numera en slaskig sörja på gatorna.

På lunchen knatade jag över från vårdcentralen till medicinkliniken. På fredagar går en del av dem över till pizzerian tvärs över vägen och köper med sig sallad. De har en fin salladsbuffé där man får grejsa ihop sin egen sallad. Jag har saknat den lite sedan min förra LIA-period så idag passade jag på att hänga på. Då fick jag veta på vilken avdelning jag ska jobba i sommar. *wiee igen* De sa att de var glada att de fått mig. *stolt* :o)

8 kommentarer:

  1. Anonym27.3.09

    hoho, tack för kommentaren om hundbilden men det där fnisset under "danielkommentarerna" tänker jag inte tacka för :P

    KRAM ;)

    SvaraRadera
  2. Så grinig man kan vara då! ;o) *fniss*

    Och varsågod! <3 (i MIN blågg kan man minsann göra hjärtan - snuggt va? *fniss*)

    SvaraRadera
  3. Anonym27.3.09

    ja men din blogg är jobbig att kommentera i för ens info sparas inte så man måste skriva om allt varje gång... så det så... :P

    <3

    SvaraRadera
  4. Åh men det är nog bara för att du ohar blogspot. För när jag lallar runt i andras blogspotbloggar sparas min info heeela tiden. :D

    Å andra sidan tycker jag det är USELT att jag inte har några snugga smileysar. *smileyberoende*

    SvaraRadera
  5. Anonym27.3.09

    Klart de ska vara glada att de fått dig! Tacksamma ska de också vara!

    SvaraRadera
  6. Aaaw, söta! <3

    SvaraRadera
  7. Anonym28.3.09

    Jag hatar snöööööööööööö just nu

    Puss

    SvaraRadera
  8. Wieee äääninkääänin min hånnej! <3 *glaaad*

    SvaraRadera