16.3.09

Idag har jag:

  • Nojat över tentan!
  • Kladdat ohämmat i Monas anteckningar.
  • Valt lunch åt densamma. *pekar uppåt och hoppas att hon är nöööjd med den urgoda tandoorikycklingen från bästa pastastället i staden*
  • Ohämmat hojtat att min plastmapp försvunnit varpå densamma *pekar lite småbesvärad uppåt igen* började leta efter den bland sina pryttlar och då - då hittade jag mappen i mitt anteckningsblock... *inte virrig alls* o_O
  • Förevisat hur min överarm dallrar undertill när jag viftar på armen - SNACKA om att jag behöver träna!
  • Nojat över tentan!
  • Ooooch nojat över tentan - igen!
Nu ska jag fortsätta med plyggandet!

2 kommentarer:

  1. Anonym17.3.09

    Joodå, tandoorin var prima tack, men vad du glömde skriva, var att du inte bara hojtade om din plastmapp, utan även DROG i MIN plastficka som faktiskt SATT FAST i min pärm! Vilka fasoner!!

    =D

    SvaraRadera
  2. Ett släng av förträngning... *skäms* ;o)

    SvaraRadera