26.3.09

Svammel

Wille har börjat snörvla - förkylning på G verkar det som...

Härromdagen följde jag med min handledare och några till från vårdcentralen till någon påskförsäljning nere i sjukhusets källare. Jag köpte 2 olika småpåsar Anton Berg-påskägg (till MIG för kidsen är ju laktosintoleranta) och en blandpåse med lite godisägg och annat blandat. Den påsen överlevde inte till påsk kan jag säga, haha. Hoppsan!

Förra året köpte jag määängder med påskgodis hos Ryfors fabriksförsäljning av godis. Fördelen där är att de så tydligt har märkt upp vilka sorter som innehåller laktos, gluten o.s.v. Smidigt!!! I år lär jag väl inte lyckas åka åt det hållet - eller jag VET att jag inte kommer lyckas med det - så påskharen får väl åka till närmsta godisaffär och terrorisera personalen istället. ÅH vad jag kommer bli populär. ;o)

Nej, nu ska jag sooova - i morgon är en ny dag fylld med diktat. Wieee! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar