19.3.09

Stolt!!!

Smultris tycker att jag är spännande minsann - spännande OCH ny! *nickar*

Just nu sitter jag och lyssnar på den andra tärningen (jaja, tärnan då för de som är petiga). Hon ska sjunga på systers bröllop för övrigt. Om någon är lite nyfiken på hennes pipa kan man lyssna här.

Nu ikväll har jag sett det första RIKTIGA vårtecknet förresten. Vadå snö som smälter och fåglar som kvittrar? Vad är det mot första fotbollsträningen ute??? *tittar uppfordrande åt höger och vänster* Vi bor granne med pluttesamhällets fotbollsplan och nu - NU börjar det! Fotbollar som flyger ner i trädgården (fotbollsplanen ligger högre än vårt hus och trädgård, så de liksom kommer flygande som projektiler ner i vår häck av plymspiera och in i våra häggträd), uppvärmningsmusik ur halvspräckta högtalare på högsta volym - ofta E-type av någon anledning, föräldrar som hejar och vilt instruerar sina knattar när det är match för småttingarna (lördagar 8.00) och gratis kvällsbelysning genom fönstren som vetter mot fotbollsplanen tack vare strålkastarna de har runt grusplanen.

Och nej - jag klagar inte, det är ett tecken på att VÅÅÅÅREN ÄR PÅ VÄÄÄÄG!!! *glad*

6 kommentarer:

  1. Anonym19.3.09

    Hejj du! Var har du tagit vägen? Var hemskt länge sedan jag såg dig i maple... fast det kan iofs bero på att jag inte varit inloggad så mycket heller ;) Hihi. Kraaam Viktoria

    SvaraRadera
  2. Svaret är tenta! :o) Nu är tentan över - så nu kanske jag hinner med livet lite mer. :)

    SvaraRadera
  3. Anonym19.3.09

    på mig snöade det när jag gick till jobbet :/

    SvaraRadera
  4. Anonym20.3.09

    Skicka hit våren är du rara.

    Snön är borta och solen skiner, men det är kallt, och inga knopp syns någonstans *surar*.

    SvaraRadera
  5. Anonym20.3.09

    Självklart! Smultris har rätt!

    SvaraRadera
  6. Berit ;o): Aaaw söta! <3

    Anne: *skickar*

    SvaraRadera