11.3.09

Intressant...

Kikar just nu på trean (eller ja - inte just precis den här sekunden, men när det inte är reklam typ). Trebarnsmamma och hög på cannabis - mycket intressant. *nickar*

För en liten stund sedan testade hon koncentrationsförmågan. Hoppsan säger jag bara. ^^

Hon hade varit och köpt två liknande skåp. Det ena satte hon ihop opåverkad, det andra var det meningen att hon skulle montera ihop efter att ha rökt på.

Vixpix kommer fortsätta att hålla sig till choklad vad gäller beroenden. *nickar* Inte för att jag haft några andra planer, men ändå. Behöver glatt alla hjärnceller jag råkar ha. :o)

Följ min blogg med bloglovin

6 kommentarer:

  1. Anonym11.3.09

    It dassant wörk.

    SvaraRadera
  2. Aj gäss jo havv to bee ö mämböör - ar joo ö mämböör?

    SvaraRadera
  3. Anonym11.3.09

    jag la till dig... nu måste du lägga till mig :P

    Jo, jag länkade dig på min blogg också... nu jäklar ;)

    http://www.bloglovin.com/blogg/11645/smultris-bildbesatt

    SvaraRadera
  4. Du ligger på till där med. :D *blixten*

    SvaraRadera
  5. Anonym12.3.09

    Jag är inte en member, men du finns i min blogglista ändå, och jag blir upptaderad när du uppdaterar.

    PÖSS

    SvaraRadera
  6. Anonym12.3.09

    du e fan snabbare än fjantomen ;)

    SvaraRadera