22.2.09

Utmanad

Utmaningen ser ut så här:
* Gå in i din mapp "Mina bilder"
* Välj därefter den sjätte bilden i den sjätte mappen
* Visa bilden på bloggen och skriv något om den
* Invitera sex nya bloggare att vara med på utmaningen
* Länka till dem och låt dem veta att de blivit utmanade

Eftersom jag inte sparar några bilder alls i den mappen har jag istället hämtat en bild från 6e mappen på den externa hårddisken där alla bilder förvaras. :)

Det blev inte någon särskilt ny bild - det är Mårran som äter själv, hon är väl lite över 1 år där... Jodå, 13 månader till och med.


Själv har jag inte så många att utmana... Jag försöker med modellen att den som ser det här och känner sig manad får väldans gärna anta utmaningen. *nickar och kikar uppfordrande åt höger och vänster*

5 kommentarer:

  1. Anonym22.2.09

    Lilla goa Mårran så söt så det gnistrar om det:))

    Kram marita o kevin

    SvaraRadera
  2. Ah, Mårran hälsar och tackar! <3

    *kramar*

    SvaraRadera
  3. Anonym22.2.09

    Åh hjälp vad söt! Så otroligt goa armar! Jag älskar de där bebisvecken! Så gulligt när det ser ut som om händerna är fastskruvade på armarna. :-)

    SvaraRadera
  4. Anonym22.2.09

    Ååh, vilka knubbiga små handleder! Gullegums! =D

    SvaraRadera
  5. Japp, veckigt så det stod härliga till var det - har någon annan bild jag måste leta upp - där ser det ut som hon har sisådär 7 leder på varje arm, haha. Lilla bållan! :D

    SvaraRadera