11.2.09

Ja se det snöar!

Tänk, det blev ett "riktigt" sportlov med snö och kyla. Detta i kombination med en febrig och hostig Mårra och en Willeman som testat hur känslig han är för laktos (resultatet blev - japp, känslig).

Alldeles strax ska jag tuffa iväg med bilen till Jönköping i snögloppet för att skriva vårens andra ordprov. Håll gärna en tumme eller två, eftersom jag inte känner mig helt på topp...

I morgon ska Willeman klippa sig. Lovar att visa före- och efterbilder sen. Gissningsvis kommer lockarna fram igen när håret blir kortare och mindre tungt.

Blir ingen klippning för Wille - Wille är sjuk. Blir ingen klippning för mamman heller - mamman vårdar sjuklingar.

3 kommentarer:

  1. Anonym11.2.09

    Lycka till nu, med tentan! Det går säkert bra! Vad tentar ni av idag? Är ni klara med anatomin?

    SvaraRadera
  2. Idag var det medicinska termer som har med hjärtat och lymfan att göra. 130 stycken och ett gäng prefix och suffix.

    Jag klarade mig bra - måste varit tack vare ditt lycka till. :D

    SvaraRadera
  3. Anonym11.2.09

    Skönt att höra! Alltid glad att jag kunde hjälpa till ;-)

    SvaraRadera