25.2.09

Jodå,

magen HAR slutat strejka! *nöjd*

Idag längtar jag efter våren.

Muntrade upp mig själv på hemvägen genom att köpa en vårpiffig blommig grön klänning. Jag fick ett presentkort i en klädaffär av Wille-bus och Mårran i föllsedagspresent (Willes val) och hade hälften av pengarna kvar. Det blev klänningen. :D Den är i sådär lagom längd att jag kan välja om jag vill ha den som klänning eller med byxor under. Sånt gillar jag. *nickar*

Och så råkade jag träffa på min "sommarjobbschef" - hon nämnde i förbifarten att jag var hjärtligt välkommen att komma och jobba när jag ville under våren. Kul att känna sig uppskattad även om jag känner att den tiden finns inte före sommarlovet. Till hösten däremot kanske jag kan hoppa in någon gång ibland. :)

6 kommentarer:

  1. Anonym25.2.09

    Vilken snygg bild, me like.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack söta! <3

    SvaraRadera
  3. Anonym26.2.09

    Jag håller med Anne-jättefin bild-du är duttig du:-p

    Kram

    SvaraRadera
  4. Anonym26.2.09

    Härligt med en ny klänning :-) Här längtas det efter våren också...galet mycket faktiskt.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Anonym26.2.09

    Ååh, älskar klänningar! Och blommig och grön låter underbart! Du ska väl ha den i skolan? =)

    SvaraRadera
  6. Mona: Ja självklart - har haft den i skolan idag. :o) Hoppas hoppas att vädret inte blir lika gräsligt nästa gång jag tar på mig den, haha.

    Lotta: Men ni har mycket snö kvar va? *skickar lite vår*

    Marita: Tack söta rara du! <3

    SvaraRadera