24.2.09

Kommentarerna...

verkar inte fungera just nu. Fungerar igen!!! Så vet ni det! Jag har testat att kommentera i en annan blogspotblogg - och det fungerar inte där heller.


Mårran duschade förut. Mårran är nämligen frisk - jag vågar knappt säga det efter 3 veckor hemma, men i alla fall. I morgon blir det åter till förskolan och dit kan man inte komma smutsig och med hår som håller på att förvandlas till dreadlocks. Först skulle hon inte duscha alls - sedan när jag väl fått in henne i duschen skulle hon inte sluta duscha. Lite som mamman i Lotta på Bråkmakargatan. ;o)

Det slutade med att jag hämtade kameran - reaktionen blev först den här:

Och sedan den här:

Nu har jag testat att mackla lite med kommenterandet - vet inte än om det gjort någon skillnad. Mäh, för saker som krånglar!

3 kommentarer:

  1. Anonym25.2.09

    Så vacker bild på mårran-jättefin-hon är sååå söt...kevin pussar henne lite så där långt ifrån så hon inte blir sjuk nu igen.Kram marita o kevin

    SvaraRadera
  2. Anonym25.2.09

    Nu kan jag kommentera här igen. Great!

    Haha, busiga ungen.

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Marita: Söt, men arg. ;o)

    Anne: Ja jäklars vad frustrerande det är när det inte fungerar.

    SvaraRadera