15.2.09

Förvirrad, vad annars?

Vi såg på film härromkvällen. Eller ja, jag var så trött efter en veckas nattligt spring till toaletten med Wille så jag somnade gott, men jag hann se en stund. Vi såg XIII.

Eller film och film om man ska vara petig - någon form av miniserie nu släppt på dvd.

I vilket fall som helst - innan jag somnade hann jag störa mig på att jag inte kan komma på var jag sett skådisen som spelar killen med minnesförlusten. Skådespelarens namn är Stephen Dorff - jag har googlat (så klart) men ändå inte kommit fram till varifrån jag känner igen honom. *stön* Jag har en hel lista på olika filmer och tv-program där han varit med, men inget som får min hjärna att vråla "jaaa, DEN är det!!!".

Frustrerande!

10 kommentarer:

  1. Har di "IMDBat" dig? haha! Jag o sambon kan hålla på så med skådisar. Det är skitjobbigt. Tillslut tar någon av oss upp datorn och går in på imdb.com (Intenet move Database) Skitgrym sida. Man kan söka på film eller skådis och sedan kan man se exakt vilka som varit med i filmen eller exakt vilka filmer skådisen har gjort.

    SvaraRadera
  2. Ja, det är ju det jag har gjort - men det hjälper ju inte, haha. *morrar frustrerat* Listan där får inte mig att säga "ahaaa, DÄR var det jag såg honom". Gah!

    I vanliga fall brukar någon av oss komma på till sist, men den här gången är det kört. Jag kke tänker på någon som liknar honom, vem vet? *frustrerad*

    SvaraRadera
  3. Anonym16.2.09

    Det MÅSTE vara det där gamla Blossom-avsnittet från -91 ;-)

    SvaraRadera
  4. Anonym16.2.09

    Åh, din stackare.... Näe, jag vet knappt hur snubben ser ut... får för mig att han ser ut som Ethan Hawk...??
    Can´t help you... =)

    SvaraRadera
  5. Mona: Så här såg han ut i filmen: http://www.imdb.com/media/rm3944253952/nm0001151

    Syster: Jo, jag tänkte på det med - eller de där avsnitten av Roseanne. ;o)

    SvaraRadera
  6. Men oj, har typ aldrig sett den karln förut! =D

    SvaraRadera
  7. *viskar* Lillasyster och jag har läst en lista på vad han gjort innan - tror inte någon av oss minns honom från vare sig Blossom eller Roseanne - bara så du är med. ;o)

    SvaraRadera
  8. Anonym16.2.09

    Tycker mig också känna igen honom från någonting, men vad?...

    SvaraRadera
  9. TACK! Åh snälla säg att du kommer på varifrån. *håller tummar och tår för att det är från samma som jag och att det INTE är Blossomavsnittet från öööh 90-talet*

    SvaraRadera
  10. Anonym17.2.09

    Har fasen inte kunnat släppa varifrån jag sett den där snubben. Jag ger mig inte förrän jag har tagit reda på var!

    SvaraRadera