25.1.09

Ännu en dag...

...med flunsa. Tanken var att hullisarna skulle vara feberfria idag och på förskolan/förskoleklassen imårrn. Tanken gick just i stöpet tror jag. Febertermometern pekar på stigande. *gah*

Själv har jag ont i halsen och är igenkorkad i bihålorna. Trött på det här nu!

I dag har jag i alla fall lyckats börja göra mina ordkort. Har klippt till ett gäng och sitter nu och skriver kuliga rörelseapparatstermer modell abasi, adamantinom, bamburygg och brakium. Ligger fortfarande hopplöst efter, men på väg är jag. :)

Vette katten om jag ska ta mig till skolat i morgon eller vänta en dag till och börja på tisdag... *velar*

Vår i Luxembourg:


Vix längtar efter våren. Rosa fluffträd med blommor som ser ut som spunnet socker tycker vix är mysigt. *nickar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar