21.1.09

41 frågor - 1 personlighet

Hittade ett test i en blogg (japp, just din Jånna hånnej) och var givetvis tvungen att undersöka vad jag egentligen borde bli när jag blir stor. *nickar*

Här är resultatet!

Din personlighetstyp:
Tystlåtna, idealistiska tänkare. Vill tjäna mänskligheten. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Extremt lojala. Flexibla och avslappnade så länge de inte upplever att någon av deras grundläggande värderingar hotas. Oftast begåvade skribenter. Kvicktänkta, med förmåga att se nya möjligheter. Vill förstå och hjälpa andra.
Karriärer som skulle kunna passa dig:
Skribenter, artister, personalvetare, socialarbetare, svensklärare, bildlärare, förskole- och dagispersonal, präster, psykologer, forskare, fritidspolitiker, redaktörer, studievägledare, journalister, religionslärare.
http://se.41q.com/typ.41q?p=24680243

Mäh, de måste katten ha glömt att peta dit vårdadministratör på listan! För jag menar, en vårdadministratör vill ju faktiskt tjäna mänskligheten, eller hur? ^^ OCH är begåvade skribenter - givetvis. *nickar åt hur himlans klok jag är och går och lägger mig*

2 kommentarer:

  1. Anonym21.1.09

    Så trevligt, då stämde mina teorier. Haha.

    Och tjoooho forumet funkar. Jag trodde inte det var sant när jag faktiskt kom in på sidan :o) Nu är jag glaaaad!

    SvaraRadera
  2. Anonym22.1.09

    du är en sötnöt!

    SvaraRadera