29.1.09

Hoppsan...

Har på TVn samtidigt som jag grejar med mina terminologikort. Råkade få på kanal 9 och ett avsnitt av Martha Stewart show och hittade därmed den här bloggen: Skull-A-Day
(Länken börjar på första sidan i hans blogg - för att bläddra klicka på newer post en bit ner till vänster.)

Jag tycker det är lite intressant att glutta lite på alla dödskallar människan gjort - en per dag under ett år. O_O Undrans flundrans hur mycket tid killen lade ner på det där projektet...

Nej - åter till pluggandet.

4 kommentarer:

  1. NEJ!! Plugga inte!! Då får jag dåligt samvete!!

    SvaraRadera
  2. Men jag har ju inte ens gjort kort till alla orden än, så jag MÅSTE! Och jag slår vad om att jag ligger efter dig i vilket fall. ;)

    Dessutom har du en dag extra att läsa på. *tröstar*

    SvaraRadera
  3. En dag extra? Dagen efter Det Riktiga Läxprovet eller? Joo, men då FÖRLORAR jag ju en dag för blodomloppet eller vad det nu kan vara...! Ack ack...

    SvaraRadera
  4. Det har du i och för sig rätt i, men strunta i vilket fall i det dåliga samvetet. :) Jag missade en hel massa dagar när jag var sjuk, så jag har lite lätt panik över det. :o)

    Fast jag FÖRSÖKER låta bli att panika.

    SvaraRadera