2.4.09

Nu har doktorn (jag alltså)...

...undersökt Willebus närmare. Han har klagat lite lätt på huvudvärk under förmiddagen. Då började jag genast fundera eftersom grabben envist snorat ett tag - trots föräldrar som uppmanat honom att snyta sig istället.

Jag knackade lite lätt i pannan och på kinderna (japp, sinus frontalis och sinus maxillaris) varpå Wille utbrister: "Aj, nämen jag visste inte att jag hade slagit mig DÄR mamma!" Jodå, han är disträ, min son, haha. Grabben har så duktigt ärvt min tendens till att täppa igen i bihålorna. Jippi!

Än så länge är det inte värre än så. Lite ömmande över bihålorna och lättare huvudvärk. Inga tänder eller ögon som håller på att poppa ut av sig själva och någorlunda feberfri. Så nu hoppas jag att vi upptäckt problemet så pass tidigt att han slipper få jättesuperduperont.

1 kommentar:

  1. mattan är dyr, 700:-... men det är så jäkla värt det... jag är redan på väg att bli beroende fast jag bara använt den i två dagar... jag har sovit som en stock två nätter i rad.

    till och med barn använder den och somnar på den... coolt va :)

    SvaraRadera